استانها

پیش‌بینی وزش باد گرم در گیلان/ فردا هوا سرد و بارانی است

بنابر پیش‌بینی هواشناسی گیلان، طی امروز استان گیلان میزبان هوای گرم منتها در فردا با فعالیت جریانات هوای شمالی، مردم گیلان روز سرد و بارانی را تجربه خواهند کرد.

پیش‌بینی وزش باد گرم در گیلان/ فردا هوا سرد و بارانی است

به گزارش پرتال اهل البیت از رشت، استان گیلان طی روزهای اخیر وضعیت نسبتاً پایداری را نسبت به هفته‌های پیشین در آب‌وهوا سپری کرد. اغلب نقاط استان گیلان طی روزهای اخیر با کاهش ابر، افزایش دما و پایداری هوا همراه بود و روزهای شبه بهاری برای هم استانی‌ها رقم خورد. بنا بر آنچه هواشناسی اعلام کرده، نقشه‌ها نشان‌دهنده فعالیت جریان جنوبی در منطقه است؛ یعنی طی امروز چهارشنبه استان گیلان با فعالیت‌های جریانات هوایی جنوبی، باد گرم را به خود خواهد دید.

هواشناسی اعلام کرده است که وزش باد در ارتفاعات با شدت بیشتری همراه خواهد بود و دمای هوا نیز طی امروز نسبتاً افزایش خواهد یافت.

صبح امروز نیز اغلب شهرستان‌های استان گیلان با پدیده مه گرفتگی مواجه بودند به‌گونه‌ای که شرایط در شهر رشت و شهرستان‌های هم‌جوار آمدوشد برای وسایل نقلیه به‌کندی صورت می‌گرفت. هواشناسی همچنین اعلام کرده که به‌تدریج از روز پنجشنبه با شمالی شدن جریانات هوایی، بارندگی و کاهش دما در استان مورد انتظار است.

بنا بر پیش‌بینی‌ها، ارتفاعات استان گیلان طی فردا با بارش برف و برف مخلوط با باران مواجه خواهند شد.

  گفتنی است به‌تدریج از جمعه بانفوذ مجدد جریانات جنوبی، به‌تناوب شرایط برای وزش باد گرم تا یکشنبه هفته آینده مهیا می‌شود. پایان پیام/۳۳۸۹

Leave a Reply