استانها

هشدار آقای فرماندار به کاندیدای مجلس و طرفداران

فرماندار کرج خطاب به کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداها ممنوع است.

هشدار آقای فرماندار به کاندیدای مجلس و طرفداران

یحیی رمضانی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با تاکید بر ضرورت قانونمداری در تمامی مراحل انتخابات، گفت: هرگونه فعالیت له یا علیه هر یک از داوطلبان نمایندگی مجلس، فعالیت کارمندان در ساعات اداری و استفاده از امکانات و وسایل دولتی و در اختیار قرار دادن وسایل و امکانات برای هر یک از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ممنوع است. 

وی افزود: طبق مواد( ٨۱-۶۳-۵۹ و ۵٨) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی هرگونه فعالیت تبلیغاتی له یا علیه هر یک از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به هر وسیله ای که جنبه رسمی و دولتی دارد و همچنین فعالیت کارمندان در ساعات اداری و استفاده از امکانات وزارتخانه‌ها، ادارات، شرکت‌های دولتی و موسسات وابسته به دولت، شهرداری ها، شرکت ها و سازمان‌های وابسته به آن‌ها، نهادها و موسساتی که بنحوی از انحاء از بودجه عمومی استفاده می‌نمایند؛ ممنوع است. 

وی با تاکید تشدید نظارت‌ها در دستگاه‌ها و ادارات شهرستانی افزود: بر این اساس در اختیار قرار دادن وسایل و امکانات برای هر یک از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز ممنوع می‌باشد و مسؤولان و روسای ادارات باید در این زمینه دقت لازم را داشته باشند. 

رمضانی گفت: نظارت بر حُسن جریان امور در برگزاری انتخابات سالم طبق چارچوب قانون پیگیری می‌شود.

پایان پیام/

Leave a Reply